سانحه رانندگی علی دایی ؛ آقای گل جهان را به بیمارستان منتقل کردند + تکمیلی سانحه رانندگی علی دایی ؛ آقای گل جهان را به بیمارستان منتقل کردند + تکمیلی
بدو بدو 1 بار ببین عاشقش میشی
تاریخ : یک شنبه 28 اسفند 1390
نویسنده : writer

علی دایی در حال حاضر در بیمارستانی نزدیک کاشان بستری شده است.

علی دایی سرمربی راه آهن که با ماشین شخصی خودش به اصفهان رفته بود در راه بازگشت به تهران دچار سانحه رانندگی شد.دایی که به همراه برادرش محمد و ژلکو میاچ در سفر بود در نزدیکی های شهر کاشان تصادف کرد و راهی بیمارستانی در بادرود کاشان شد.

این اتفاق در حالی افتاده است که می گویند خودروی دایی واژگون شده است.نزدیکان دایی حالا عمومی علی دایی را مساعد اعلام کرده اند.



دایی تا ساعاتی دیگر مرخص می شود ؛ خدا را شکر خوبم ؛ به خیر گذشت!

علی دایی که ساعتی قبل اتومبیلش در کاشان چپ کرده در سلامت کامل به سر می برد.

دایی که همراه با برادرش محمد و ژلکو میاچ بعد از بازی راه آهن و سپاهان با پورشه معروفش راه افتاده بود تا سریعتر خودش را به تهران برساند در حوالی کاشان کنترلش را از دست داد و واژگون شد. بعد از این تصادف ، این سه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و سی تی اسکن از سر علی دایی گرفته شد چون کمی خونریزی و شکستگی از ناحیه سر داشت. خوشبختانه نتایج معاینات پزشکی این بوده که دایی در سلامت به سر می برد اما پزشکان برای اطمینان بیشتر از او خواستند چند ساعتی را در بیمارستان و تحت مراقبت پزشکی بماند.


دایی بعد از تصادف در تماسی کوتاه با یکی از نزدیکانش گفت:« حالم خوب است و منتظرم که پزشکان اجازه مرخصی بدهند! خطر به خیر گذشت.»

 




|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
مراقب باشید تو این جنگل مطالب گم نشید.این یه عکس از سرزمینمونه. اینجارو به دوستاتون معرفی کنید. محمد حسین حیدری فرد اهل زنجان محله ی انصاریه در خدمتتونم.:)